Επιστροφές Προιόντων

Υπαναχώρηση - Επιστροφές Προϊόντων

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά, το αργότερο μετά επτά ( 7 ) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας "Επικοινωνία" επιλέγοντας σα θέμα επικοινωνίας "Σχετικά με την παραγγελία μας" και αναγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω email. Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ 15 ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 145 65. Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος (η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα). Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΕ, έτσι ώστε κι εμείς να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται αδαπάνως για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή από εμάς του χαλασμένου προϊόντος.

Ευθύνη www.ider-eshop.gr:

To κατάστημα δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα. Στην περίπτωση που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.


Δείτε & κατεβάστε παρακάτω την Φόρμα επιστροφής